Det er altid nemt og enkelt at handle online på MySevenoaks.dk. Når du har afgivet din ordre, modtager du automatisk en e-mail med bekræftelse på din bestilling. Når vi har behandlet din ordre, modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse, som indeholder din faktura og Track & Trace nummer.
Vær opmærksom på, om du har indtastet korrekt adresse samt e-mail, da du ellers ikke vil modtage din ordrebekræftelse med dit Track & Trace nummer på din pakke.
Levering
Levering kan forventes indenfor 2-4 hverdage.
Vi tilbyder at levere varer til adresser i hele Danmark, men ikke til udlandet. Din bestilling afsendes hurtigst muligt og leveres senest indenfor 2-4 hverdage. For nærmere information vedrørende levering af specifikke varer, se mere under den enkelte vare, som vil fremgå forud for køb af denne vare.
Vi tilbyder følgende leveringsformer: GLS pakkeshop, GLS Erhvervsadresse og GLS privatadresse. Større møbler sendes med fragtmand til kantsten eller efter aftale.
Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet eller ønsker at returnere en vare, du har købt og fået leveret af Mysevenoaks.dk, skal du udfylde vedlagte returblanket og sende/returnere det til:
Mysevenoaks.dk
RETUR/ONLINE
Jægersborgalle 27A
2920 Charlottenlund
Hvis du har fortrudt dit køb og ønsker varen byttet, skal du selv betale for returfragt samt ny fragt for ny forsendelse. Har du fortrudt dit køb, skal varen sendes uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at returnere dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Indenfor fortrydelsesfristen er du altid velkommen til at returnere eller bytte din vare fysisk i vores butik. Du skal blot medbringe din faktura, som du modtog på e-mail.
Fortryder du købet af et møbel, og kan dette ikke returneres med almindelig post eller pakkeforsendelser, bedes du kontakte os.
Varens stand ved returnering
Varen kræves tilbageleveret i i originalemballage. Emballagen må åbnes, men ikke ødelægges.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler derfor, at du gemmer postkvittering samt et eventuelt track and trace nummer.
Reklamationsret
Ved køb af varer anvendes købelovens regler. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel kan være en fabrikations- eller materialefejl, eller misvisende oplysninger om varen. Almindelig slitage eller skader du selv har påført varen, er ikke en mangel.
Hvis varen har en mangel og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker indenfor rimelig tid, kan du få pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Opdager du en mangel, skal du reklamere til os indenfor rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, særligt hvis der er tale om transportskader.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Vi anbefaler altid, at du gemmer din kvittering.
Ønsker du at klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Du kan kontakte MySevenoaks direkte på info@MySevenoaks.dk, hvor vi vil hjælpe dig til en løsning.