Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
Det er sikkert og simpelt at handle på www.mysevenoaks.dk. Du vil automatisk få tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail, når du har placeret en ordre hos os. Når vi er klar til at afsende din vare, vil du modtage yderligere en e-mail. Det er vigtigt at dobbelttjekke, at du har oplyst din postadresse korrekt, og at du har skrevet din mailadresse korrekt. Er der fejl i den oplyste mailadresse, vil du ikke modtage en ordrebekræftelse og dermed heller ikke mailen med Track and Trace nummer på din pakke. Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer og/eller leveringssvigt fra vores leverandører. Du kan altid finde de gældende salgs- og leveringsbetingelser på denne side. Købsbetingelserne gælder for forbrugeres køb af varer på www.MySevenoaks.dk.
MySevenoaks webshop ejes og drives af:
MySevenoaks ApS CVR-nr. 42 43 48 68 Jægersborg Alle 27A 2920, Charlottenlund Tlf. +45 29 24 23 26 info@MySevenoaks.dk |
Betaling
På MySevenoaks.dk kan du anvende følgende betalingsmidler: VISA/Dankort, MasterCard, American Express, Diners Club International, VISA, Maestro, VISA Electron, Forbrugsforening og Mobile Pay.
Ved betaling med MasterCard Debit, VISA Debit, som er et debit kort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen. Skulle der mod forventning være udfordringer med en bestillingsvare, der ikke er på lager, vil der blive tilsendt en e-mail og betalingen vil straks blive refunderet.
Hvis der er bestilt flere varer i samme ordre, og én eller flere af varerne ikke kan leveres med det samme, vil vi meddele herom i en e-mail.
Levering
Levering kan forventes indenfor 2-4 hverdage.
Vi tilbyder at levere varer til adresser i hele Danmark, men ikke til udlandet. Din bestilling afsendes hurtigst muligt og leveres senest indenfor 2-4 hverdage. For nærmere information vedrørende levering af specifikke varer, se mere under den enkelte vare, som vil fremgå forud for køb af denne vare.
Vi tilbyder følgende leveringsformer: GLS pakkeshop, GLS Erhvervsadresse og GLS privatadresse. Større møbler sendes med fragtmand til kantsten eller efter aftale.
Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde dit køb uden begrundelse inden for 30 dage for boligvarer, og 14 dage for modevarer. Boligvarer defineres som interiør, køkkenudstyr, borddækning, møbler, belysning og badeværelsestilbehør. Modevarer defineres som accessories, skønhed og smykker. Har du købt flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle eller alle varer.
Se detaljer for tilbagebetaling af leveringsomkostninger ved delvis fortrydelse under afsnittet ”tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse”.
Fortrydelsesfristen udløber 30 eller 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.
Har du bestilt flere varer i samme ordre, men disse leveres enkeltvis, udløber fortrydelsesfristen fra 30 eller 14 dage efter, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.
Udløber fristen på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Der er ikke fortrydelsesret ved køb af varer, som bærer præg af brug.
Der er ikke fortrydelsesret ved køb af varer, som bliver forringet eller forældet hurtigt, og som af hygiejnemæssige årsager ikke egner sig til returnering, som fx fødevarer.
Du kan miste din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen af emballagen. Som f.eks. ved emballerede lampeskærme, parfumer eller andre genstande. Ved fejl og mangler på varen, gælder almindelige returneringsbetingelser.
Sådan fortryder du
Du fortryder dit køb ved at give os skriftlig besked om, at du fortryder. Send en e-mail til info@MySevenoaks.dk, hvor du oplyser, at du fortryder dit køb.
Har du ikke adgang til e-mail, kan ud også sende et brev til
MySevenoaks ApS
Jægersborg Alle 27A
2920 Charlottenlund
Du er også velkommen til at møde fysisk op og fortryde dit køb.
Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den. Det er et krav, at du forud har givet besked om fortrydelse og anvendt ovenstående procedure.
Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular, som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser, men dette er ikke obligatorisk.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular, som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser, men dette er ikke obligatorisk.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet eller ønsker at returnere en vare, du har købt og fået leveret af Mysevenoaks.dk skal du sende/returnere varen til:
Mysevenoaks.dk
RETUR/ONLINE
Jægersborgalle 27A
2920 Charlottenlund
2920 Charlottenlund
Hvis du har fortrudt dit køb og ønsker varen byttet, skal du selv betale for returfragt samt ny fragt for ny forsendelse. Har du fortrudt dit køb, skal varen sendes uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at returnere dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Indenfor fortrydelsesfristen er du altid velkommen til at returnere eller bytte din vare fysisk i vores butik. Du skal blot medbringe din faktura, som du modtog på e-mail.
Fortryder du købet af et møbel, og kan dette ikke returneres med almindelig post eller pakkeforsendelser, bedes du kontakte os.
Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Når du fortryder dit køb, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke ekstra omkostninger, hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder.
Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne.
Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 8 dage fra den dato, hvor vi har modtaget den fysiske vare retur.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi kan ikke tilbyde tilbagebetaling til andre kort, hvilket er for at forhindre kreditkort-misbrug.
Ved returnering i butik vil du få refunderet dette beløb i butikken. Vær opmærksom på at medbringe det betalingsmiddel, som blev anvendt ved køb.
Varens stand ved returnering
Varen kræves tilbageleveret i i originalemballage. Emballagen må åbnes, men ikke ødelægges.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler derfor, at du gemmer postkvittering samt et eventuelt track and trace nummer.
Reklamationsret
Ved køb af varer anvendes købelovens regler. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel kan være en fabrikations- eller materialefejl, eller misvisende oplysninger om varen. Almindelig slitage eller skader du selv har påført varen, er ikke en mangel.
Hvis varen har en mangel og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker indenfor rimelig tid, kan du få pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Opdager du en mangel, skal du reklamere til os indenfor rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, særligt hvis der er tale om transportskader.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Vi anbefaler altid, at du gemmer din kvittering.
Ønsker du at klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Du kan kontakte MySevenoaks direkte på info@MySevenoaks.dk, hvor vi vil hjælpe dig til en løsning.
Klagemuligheder
Har vi ikke fundet en løsning, du er tilfreds med, kan du naturligvis klage.
Klager over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til
Center for Klageløsning,
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus: https://kpo.naevneneshus.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@MySevenoaks.dk
Andre vilkår
Gavekort
Gavekort bestilt på og til MySevenoaks.dk er gyldige i 3 år fra udstedelsesdato. En eventuel restværdi kan indløses indtil et år efter gavekortets udløb.
Standardfortrydelsesformular
Denne formular udfyldes og returneres kun hvis fortrydelsesretten gøres gældende.
MySevenoaks ApS
Jægersborg Alle 27A
2920, Charlottenlund
info@MySevenoaks.dk
Jægersborg Alle 27A
2920, Charlottenlund
info@MySevenoaks.dk
|